lördag

Blev bjuden på fest i Bro som halva klassen skulle på. Men jag hoppade över det eftersom jag lovat att va med robin, för vi inte träffats på typ en vecka. Robin kom hit vid 9 eller något..minns inte exakt.. vi kolla på sexdrive och rovdyr. helt okej filmer. så åt vi massa gott till de :) idag vaknade vi 2? :S vet inte varför men men haha sen ringde hans pappa o sa att han hämtar honom för dom skulle på aik match, men sen skulle dom inte dit.. men robin kommer hit ikväll oxå :D idag blire tacos ;) nu ska jag sminka och fixa min systers hår för hon ska på kalas :)

PS. jag kommer inte lägga in så mycket bilder eftersom jag fortfarande inte fått alla mina bilder på denhär dator:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0