Onsdag

Idag hade vi lektion till 5. de va rätt så sönt endå eftersom att inga va i skolan typ :) sen bjöd jag massa till min kusins fest :) jag, marre, julia, carro, sara, jannica, jonas, andreas, ali och zack :) ska bli riktigt kul med nytt folk i gänget(ali och zack) iaf så går dom i vår paraell(stavning) och zack e julias pojkvän :) iaf när jag kom till skolan visa min kompis en sak och jaaaaaag fattaaaar inte hur folk kan lägga ner så mycket tid på andras liv sjukt hahah och varför bryr sig? bry dej om ditt eget vaaFAN :S aja idag kommer robin för de e vår 2års dag idag <3 :)
(inga bilder, sorry)
love

Kommentarer
Postat av: sholia

:)))))))

2009-11-11 @ 20:50:27
URL: http://ohjuliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0