Helgen

Fredag
I fredags var jag barnvakt åt Saara och Alina. Vi lagade mat tillsammans det blev lövbiff med potatisgratäng och grönpepparsås och en skit god sallad jag gjorde av körsbärstomater,gurka,rödlök,olja,sambal,och pressad citron över!!! efter det åt vi glass med jordgubbar. Jag satt vi datan hela kvällen och kollade på konserten som var för kronprinsessan vickan & vesslan. Och jag somnade runt 3 och sov till 5 och var vaken fram till 7 där efter sov jag till klockan 09.45 ungefär..
Lördag
På Lördagen fixade jag mig snabbt och tog bussen efter 30min till veddesta centrum där jag mötte elenor som väntade på Amy som va vid lekpalatset på kalas. Efter det följde jag med dom hem till min pojkvän (Robin). Jag vilade lite på hans säng. Sen senare samma dag kom Jocke och Danne över med bärs och vi satt på Robins baksida och snackade lite. Efter ett tag kom Fredrik(robins farbror) och Anna(hans tjej) och robins farmor dit coh dom va där med ossoch snacka i 1timme ungefär. Dom bad oss att komma till emils senare på kvällen men jag stack till Skälby med marlene medans de andra åkte dit. I skälby så va vi hos marres kusin ellen och grillade med hennes klasskompisar. Efter 2-3timmar så stack jag och marre hem och bytte kläder till varmare eftersom vi skulle dra till stan. så först åkte vi hem till robin och jag hämta mina saker, sen hem till marre och hon bytte jeans och sen mötte vi andreas vid min busshållplats och vi 3 gick hem till mej och fixa.. Sen vid 11 tiden drog vi in till stan och vi var fett taggade. När vi kom till Gustav Adolf torg vare fullt med folk. Vi skulle tydligen in i folk massan och träffa klasskompisarna men jag och marlene fick panik och gick ut från folkmassan. Sen vid halv 3 tiden bestämde vi oss för att åka hemåt och robin,jocke och danne mötte oss vid nattbussen och jocke och robin stod och tjaffsa och höll på att slå sönder varann :@ (de hade vart i bråk innan den kvällen) på bussen visa jocke mej sin hand efter bråket i jakan och hans knoge var helt röd/blå och svullen och han hade en ring som han inte fick av och han hade blodstopp.. vi gick av vi såningsvägen och jocke & danne drar hem och jag och robin fortsätter hem mot han. när vi är hemma sms jocke och säger att han ska in till akuten.. 
Söndag 
Jocke och danne kommer hem till robin på morgonen och jocke kommer med en gipsad hand/arm han hade tydligen 2 sprickor i knogarna och massa skit..BRA JOBBAT!! så sen har jag och robin myyyst heela söndan bara latat i sängen och hållt om varann!! Älskar dig, sen drog jag hem :( Har bott hos robin i ca 7 månader så kanske dags att va lite hemma oxå(lite jobbigt) men men ska nog sova hos robin hela veckan. På tordag drar vi till norrtälje med min släkt. Vi kommer ha så kul<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0